top of page

London I want back!!


Hi allemaal, hoe gaat het?? Zoals je misschien al wel aan de titel hebt gezien ga ik het vandaag over London hebben. Ik ben ongeveer een half jaar geleden naar London geweest, en ben opslag verliefd geworden haha. Aangezien ik laatst weer al mijn foto's aan het bekijken was vond ik een paar foto's van London. Ik dacht OMG ik wil hier zoo graag weer naartoe<3 Daarom wil ik vandaag mijn London foto's met jullie delen.

Ik vind dit eekhoorntje zoo lieff! Er zijn ongelofelijk veel eekhoorntjes in London en mijn doel was dat ik er eentje van heel dichtbij op de foto zou krijgen en Tada... Het is me gelukt :) (ik moest wel een deel van mijn broodje afstaan... maar dat was het wel waard! Iets was ik onwijs leuk vond aan London waren de telefooncellen haha.

xlove

Sterre

ZIJN JULLIE AL EENS IN LONDON GEWEEST? EN WILLEN JULLIE NOG EEN KEER TERUG?


bottom of page