top of page

Ketting SIX

hi all, Als allereerste sorry voor de lange tijd niet posten maar ik ga vanaf vandaag weer verder met lekker bloggen<3 Ik ben afgelopen weekend naar de stad geweest waar ik een paar dingen heb gekocht zoals onder andere deze ketting^-^

Ik vind het een heel mooie minimalistische ketting. Zelf had ik deze nog niet bij mijn sieraden en ik vond hem zoo mooi dat ik dacht deze moet ik hebben. Ik had gelukkig nog genoeg geld in mijn portemonnee waardoor ik deze beauty kon kopen:)

De ketting is van de SIX en kostte €7.99 zelf vind ik dit een prima prijs aangezien het geen echt goud is. Ik ben erg blij met mijn ketting!

Nu even totaal iets anders dit nummer vind ik zelf echt heel mooi! Vandag is het mn 10e keer dat ik dit luister haha...

xliefs

Sterre


bottom of page