top of page

NYC nagellak review


Hi al, zoals jullie misschien al we doorhadden heb ik de laatste tijd niet geblogt... Als je mijn instagram volgt (@thelittlestarx) weet je het misschien al maar dit komt door persoonlijke redenen. Als je me persoonlijk kent weet je waarschijnlijk ook waarom. Ik heb hierdoor besloten om even aan mezelf te denken (en natuurlijk vind ik bloggen héél erg leuk (maar het kost wel veel tijd)) en heb ik besloten om bloggen even op een "lager pitje" te hebben staan... Hierdoor kan je af en toe nog wel een post verwachten maar niet meer met regelmaat (sorry hiervoor)... Zodra het beter met me gaat zal ik weer meer gaan bloggen... Maar aangezien ik vandaag even lekker wilde gaan bloggen hier toch een korte post!!

De nagellak die ik vandaag ga reviewen is van NYC in de kleur 102 Brooklyn Date (haha nee johh dat meen je nie) Deze foto's zijn van een paar weken geleden maar I don't care :) (wel wil ik me nog even verontschuldigen dat ik geen foto's heb van hoe de nagellak op mijn nagels zit (de kwaliteit vond ik uitermate slecht dat het gewoon bijna beschamend was om ze bij deze post toe te voegen... (wel zal ik zeggen dat de kleur eigenlijk gewoon niet veranderd als het op je nagels zit))

Persoonlijk vind ik het een typische herfstkleur aangezien het een beetje de zachtere kleur van marsala is. (Marsala is een beetje een frambooskleur.) Zelf ben ik eigenlijk heel positief over het merk NYC. Dit komt doordat de nagellak niet storperig is en een heel fijn kwastje heeft. Met twee laagjes dekt de lak heel goed. De nagellak blijft ongeveer 2 weken op je nagels zitten (dan gebruik ik wel een basecoat en een topcoat) Jaa ik vind dit echt een mooi kleurtje! zeker een aanrader!!

De NYC nagellak is €2,50 en is o.a te koop bij Kruidvat

lots of love

Sterre


bottom of page