top of page

Persoonlijke update<3


Hi all, vandaag doe ik een persoonlijke update aangezien ik nu al een lange tijd niets heb gepost en de vorige keer heb verteld dat het niet zo goed met me ging... Ik zal je vertellen. Het gaat beter, al is het nog lang niet wat het zou moeten zijn gaat het wel beter. Aangezien ik ook een periode weinig aan school heb kunnen doen en dus nog veel moet inhalen kan ik niet garanderen dat ik met regelmaat ga posten maar ik wil wel zeggen dat je weer vaker een post kan verwachten. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk lekker veel te gaan bloggen dingen aan jullie gaan vertellen maar voor nu staat school even op nummer 1. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. wel wil ik zeggen dat ik bijna de 25 unieke bezoekers heb gehaald en daar wil ik jullie erg voor bedanken!! Hebben jullie ook een leuke Sinterklaas gehad met lekker veel cadeautjes? Misschien komt daar binnekort wel iet van online;)xliefs


bottom of page